FITFORWARD/BCM 2016

Er du klar for vårens mosjonsløp? Vår løpegruppe hjelper deg å prikke inn formen før Bergen City Marathon 2016!

Uansett om målet ditt er å bli klar til å delta for første gang, eller sette ny bestetid - med hjelp fra vår løpetrener utover våren øker du forutsetningene for å lykkes.

Vi har satt Bergen City Marathon 30. april som måldato for denne kursrekken, men du kan følge løpegruppen uansett om du skal delta i BCM eller ei.

Stafett, halv- eller helmaraton?
fitfactory deltar med stafettlag. Ønsker du å løpe en av etappene for oss, er du hjertelig velkommen - vi sørger for påmelding. Har du planer om å løpe halv- eller helmaraton må du selv ordne påmelding og betaling.

Optimalt kosthold?
Velger du "utvidet pakke" hjelper vi deg til å optimalisere kostholdet for riktig energi-inntak i opptreningsperioden, samt 2 InBody kroppsanalyser som del av oppfølgingen.
LØPEGRUPPE
Dag/tid: Søndager kl. 19:00-20:00
Fremmøte: Fana Stadion
Kursvarighet: 8 ganger
Periode: 21.02 - 24.04 2016
Pris per deltaker: kr 990,00
Pris for utvidet pakke: kr 1.590,00
Deltakere: Minst 5, maksimum 16

KURSOPPLEGG

21. februar: Åpen/gratis samling - bli med!Oppvarming + løpsteknikk + 3-5 x 400m, 1 min pause + 6 x 100m + nedjogg

28. februar: Oppvarming + lett teknikk + Coopers test + løpsstyrke og nedjogg

6. mars: Oppvarming + 4 x 4 min, 2 min pause + spenst + nedjogg

13. mars: Oppvarming + løpsteknikk + styrke + 2-3 x 1000 m, 2 min pause + nedjogg

3. april: Oppvarming + løpsteknikk + 6-8 x 400 m, 1 min pause + nedjogg

10. april: Oppvarming + 4-6 x 4 min, 1 min pause + spenst + nedjogg

17. april: Rolig langtur - Siljustøl

24. april: Oppvarming + 3-4 x 1000 m, 1 min pause + nedjogg + samtale om løpet
Kursansvarlig er privattrener Thor-Andre Søyland. Han har drevet aktivt med langrenn og skiskyting, og er en erfaren mosjons-, triathlon-, Ironman- og motbakkeløper.
PÅMELDING  Ved mottatt påmelding sender vi faktura med 5 dagers forfallsfrist.